12 óra - 86,5 km

Túl vagyok rajta, megcsináltam! Egy percig sem bánom, hogy belevágtam, sőt, örülök neki, hogy képes voltam rá!

Még egy kicsit mindig a hatása alatt állok, még emésztenem kell a dolgokat, hogy teljesen leülepedjen, de a lényeg: túl vagyok a 12 órás futáson, sokkal jobban sikerült a vártnál.

Összesen 86,5 kilométert futottam, ez 20 méter híján 84 teljes kört jelent a sárvári vár körül kijelölt pályán. A 15 induló nőből a 7. lettem, a 35 év alattiak korcsoportjában pedig a 4. Magam sem hittem volna, hogy így sikerül.

Hihetetlen élmény volt, a futótársaság és a szervezők remek hangulatot varázsoltak, mindenkinek az volt a célja, hogy mindenki minél jobb eredményt érhessen el. Jól éreztem magam, és akár holnap újra belevágnék az egészbe! Persze most inkább pihenek, összeszedem a gondolataimat, aztán részletesen leírom, hogy telt ez a 12 órás verseny.

A futás röviden, számokban:

- 12 óra
- 86,5784 km
- 83 kör az 1,037 km-es körpályán
- 5851 elégetett kalória
- 8 perc 18 másodperc / kilométeres átlagtempó
- 6 perc 13 másodperces leggyorsabb kör (a 3. kör)
- 18 perc 37 másodperces leglassabb kör (a 44. kör)
- 3 holtpont
- 2 vér- és 3 vízhólyag :)
- 1 büszkén viselendő emlékpóló, 1 szépen csillogó érem, 1 csodálatos emléklap