Agymenés

Kérdéskeringő a fejemben...

Tudnék-e többet edzeni?
Akarnék-e többet edzeni?
Kellene-e többet edzenem a céljaim eléréséhez?
Lenne-e értelme?
Meg tudnám-e bocsátani magamnak, ha még több időt vennék el a kisfiamtól?
Másoknak miért megy jobban, mint nekem?
Nekik miért sikerül, ami nekem nem?
Nekem miért nem sikerül?
Ők hogy csinálják?
És én miért akarom annyira?
Mit akarok én ettől az egésztől?
Akarom-e egyáltalán?
Miért nem indultam el még egy 12 óráson?
Ha tudom, hogy most meg tudnám futni a 100-at, és még többet is, miért nem csinálom?
Mi lesz velem jövőre?
Mit csináljak jövőre?
Miért akarok mindent azonnal?
Ha tudom, hogy ez az ultrás "tanulóévem", miért nem hagyok időt magamnak?
Miért vagyok ilyen hülye maximalista?
Alá merjek-e mindent rendelni a jövő évi nagy célomnak?
Egyáltalán szabad-e arra gondolnom, hogy odaálljak?
Oda merjek állni?
Mit keresnék én ott?
Maradjak a sok "kisebb" célnál?
Mi a fenét csináljak?
Miért érzem magam kicsinek és kevésnek?
Mit képzelek én magamról?