Ég veled Chester...

Nem futás, de nekem egy kicsit mégis.
Tegnap meghalt - öngyilkos lett - Chester Bennington, a Linkin Park énekese. Azé a zenekaré, akiket 16 éves korom óta szeretek, és akiknek a zenéjére a futásaim 90 %-át csinálom.

Nekem ők a zene, rajtuk nőttem fel. Chester hangja rengeteg helyzetben adott már nekem új energiát és erőt, az általa énekelt dalok szövegében még mindig találok valami újat, olyasmit, ami illik a napomhoz, az edzésemhez.
Tőlük származik a blogom (és az életem) mottója is, az "It's your battle to be fought", a mondat, amit magamra is varrattam, hogy soha ne felejtsem el.

Kétszer láttam a zenekart élőben koncertezni, Bécsben és Sopronban, a végigtombolt soproni koncerten pedig olyan energiát kaptam a srácoktól, amit mélyen eltettem, hogy majd a Spartathlonon eszembe juthasson és elő tudjam húzni, mi volt ott.

Nem tudom elképzelni, Chester miért tette, amit tett, de én nagyon sajnálom, és nagyon-nagyon szomorú vagyok miatta. Ég veled Chester, a hangodat viszem magammal tovább.

20232218_10211963207609527_2915936504476478698_o.jpg