Apró örömök

Két nap nyűglődés után apró örömökben "részesültem": névre szóló rajtszám és egyéni csúcsok.

Apró örömök Két napig mellőztem a futást, inkább nyűglődtem magamban, hogy aztán kicsit megtáltosodjam. Átvettem a Nike Félmaraton rajtszámát, méghozzá névre szóló rajtszámát, ezzel fogok száguldozni. Aki vasárnap délelőtt 10 és 12 óra között Budapest belvárosában jár, és találkozik a várhatóan tízezer őrülttel, akik félmaratont futnak, legyen szíves szurkolni - nem csak nekem lehet névre szólóan, hanem a többieknek is, úgyhogy hajrá! Nagyon jólesik ám a biztatás mindenkinek, nem szégyen kurjongatni a futóknak! Persze csakis kedves, ösztönző szavakat!

A kis kihagyás után újult erővel vágtam neki a mai edzésnek, és szuper volt! A lehűlés miatt sokkal jobban esett futni, mint az eddigi hőségben, ez jelentősen gyorsított a tempómon: egyéni csúcsot futottam 16 kilométeren (azaz 3 db Margitsziget körön) úgy, hogy ennek az első 10,7 kilométere 2010-es szezoncsúcs volt számomra. Ha vasárnap így menne a félmaraton is, hát akkor nagyon boldog lennék!