Visszaszámlálás indul!

Hát akkor elkezdtem a tényleges felkészülést a 12 órás versenyre, méghozzá edző segítségével! Alig másfél hónapom van.

Mivel április 16-a igencsak közel van, elkezdtem az aktív felkészülést a versenyre. Méghozzá edző segítségével! Kézilabdás pályafutásom óta nem voltam hajlandó soha, semmilyen edzői segítséget igénybe venni, a félmaratonra és a maratonra is magamtól készültem fel, illetve Milán néhány tanácsa alapján. Megtehettem volna, hogy online edzésterveket keresek, sőt, én magam is szerkesztettem jópár ilyet pr-os koromban, nem is akármilyen futóedzők edzésterveit juttattam el az érdeklődőknek, de sosem tudtam rávenni magam arra, hogy beálljak a sorba, és kövessem bármelyik edzéstervet. Egészen mostanáig.

Kaptam ugyanis egy felajánlást személyi edzőként tevékenykedő volt kolléganőmtől, Gabitól, aki maga is futó, több maratont és ultrát is futott már, és nem tudtam rá nemet mondani. Pedig ha sejtettem volna, mi vár rám... Na jó, Gabi nem terrorizál egyelőre, viszont nagyon szuper első heti edzéstervet kaptam a felkészüléshez, és ezentúl a nagy versenyig, plusz utána egy hónapig hétről hétre megérkezik az e-mail fiókomba az edzésterv. Nekem csak végig kell csinálnom. Ő pedig - lévén, hogy egy ideje a világ másik felén él, Ausztráliában élvezi a nyarat - az éteren keresztül hajt előre, hogy a végén ne dögöljek bele a saját hülyeségembe, vagyis a 12 órás futásba. Ha valaki szeretné igénybe venni személyi edzői szolgálatait, annak bátran tudom ajánlani, bombanőt/férfit tud faragni bárkiből, aki csak szeretné! (Elérhetőséget adok!) :-)

Eddig két edzésen vagyok túl, az első nagyon kellemes volt (3 km laza futás, utána fél óra stretching, azaz nyújtás), a másik kevésbé (8 km benne tempósabb részek), de én akartam ezt az egészet, úgyhogy végig fogom csinálni. Pedig vasárnap laza 20 km-t kell majd rittyentenem.

Talán azért is fogadtam el a segítséget, mert így biztosan lelkiismeretesen fogok készülni, nem lógom el az edzést, mert akkor nem csak magammal, hanem Gabival is kiszúrnék - azt meg persze nem teszem meg vele, hogy ő dolgozik az edzéstervvel, tanácsokat ad, én pedig nem csinálok semmit.

Az edzésterv mellé étkezési és vitaminpótlási tanácsokat is kaptam, mit egyek, mit szedjek, mit miért, és hogyan, úgyhogy teljes körűen menedzseli ultrafutóságom kezdetét a táv-edzőm. Nekem nincs más dolgom, mint futni és szót fogadni.