Futni mentem!

Új év, új honlap

Régóta gondolkodtam rajta, hogy szeretnék egy saját futással kapcsolatos oldalt, olyat, amin futással kapcsolatos cikkeket és interjúkat írhatok, és egyszerre használhatom blogolásra is.

Sokáig csak érlelődött a gondolat, de végül belevágtunk a megvalósításba, Milánnal közösen, családi vállalkozásban. Ő a nulláról „húzta fel” a weblapot, én pedig a tartalmat tettem mellé. Így született meg a www.futnimentem.hu.

Itt minden a futásról és a hozzá kapcsolódó dolgokról szól majd, legyen szó sporttáplálkozásról, felszerelésről, edzéstippekről, versenyekről vagy pihenésről – és néha a saját agymenéseimet és futásaimat is megírom majd egy-egy posztban, mert itt folytatom majd a haancheefut-on megkezdett blogolást a jövőben.

Olvassátok, kövessétek, szeressétek legalább annyira, mint én.

 

www.futnimentem.hu